خبرگزاری کار ایران

سعیده باباپور از آذربایجان شرقی قهرمان رقابت های دوگانه رده سنی جوانان کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۵۱

رقابتهای قهرمانی کشور دو گانه بانوان به پایان رسید.

ایلنا: مسابقات قهرمانی دو گانه بانوان در ۴ رده سنی به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزارشد و سعیده باباپور از آذربایجانشرقی قهرمان رقابتهای دوگانه رده سنی جوانان کشور شد.
به گزارش ایلنا در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سعیده باباپور از آذربایجان شرقی اول شد، بیتا شکاری از گلستان به مقام دوم دست یافت وملیحه قاسمی از گلستاهن عنوان سومی را از آن خود کرد.
در بخش تیمی نیز به ترتیب تیم‌های گلستان، اصفهان و فارس اول تا سوم شدند.
در رده سنی بزرگسالان و در بخش انفرادی زهرا محمدی از زنجان، شکوه طیاره خواجویی از اصفهان و فاطمه میر شکاری از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش تیمی مقام‌های اول تا سوم از آن تیم‌های زنجان، فارس و اصفهان شد.
در رده سنی زیر ۲۳ سال و در بخش انفرادی: مژگان کاویانی و زهرا بهرامیان از فارس اول و دوم شدند، سحر عزیزی از زنجان سوم شد ودر بخش تیمی تیم‌های فارس، زنجان وقم اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان در بخش انفرادی ساجده موگوئی از اصفهان اول شد، زهرا ملکی از اردبیل دوم شد.
مهناز قرنجیک از گلستان به مقام سوم دست یافت، در بخش تیمی استان گلستان قهرمان، اردبیل نایب قهرمان و فارس عنوان سومی این رقابت‌ها را ازآن خود کرد.
لازم به ذکراست که: در پایان طی مراسمی علاوه بر اهدای کاپ جوایزی به بر‌ترین‌ها اهداشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز