خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ والیبال؛

شهرداری تبریز از رسیدن به جمع چهار تیم بر‌تر بازماند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۰۱

شهرداری تبریز مقابل میزان خراسان باخت.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز با قبول باخت مقابل میزان خراسان نتوانست به مرحله نهایی سوپر لیگ والیبال صعود کند.
به گزارش ایلنا با برتری تیم میزان مقابل شهرداری تبریز در بازی سوم، تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ والیبال مشخص شد.
تیم والیبال شهرداری تبریز که برای اولین بار به مرحله پلی آف صعود کرده بود با وجود باخت مقابل میزان در بازی اول در خانه این تیم، در تبریز به راحتی با نتیجه ۳ بر ۰ این تیم را شکست داد تا تکلیف تیم صعود کننده به پلی آف را بازی سوم مشخص کند.
بازی سوم در مشهد در حالی آغاز شد که تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ پیروز شود ولی در ادامه بلندقامتان شهرداری توانستند ست‌های دوم و سوم با نتایج ۱۹ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ را پیروز شوند.
ست چهارم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود تیم میزبان پایان یابد تا ست پنجم برنده این دیدار حساس را مشخص کند که در این ست نیز این تیم مشهدی بود که با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برنده شد تا تیم صعود کننده به مرحله بعدی لقب گیرد و بلند قامتان شهرداری تبریز وداع تلخی با سوپر لیگ والیبال داشته باشند.
مرحله نهایی سوپر لیگ والیبال با حضور تیم‌های شهرداری ارومیه، متین ورامین، کاله آمل و میزان خراسان به صورت متمرکز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز