خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز:

مشخص بودن آیتم‌های داوری، مهم‌ترین مزیت برگزاری موضوعی جشنواره‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۱۵

برگزاری موضوعی جشنواره مزیت‌هایی دارد که داوری دقیق یکی از آنهاست. چرا که در جشنواره‌های با موضوع آزاد، آثاری حضور دارند که هیئت داوران مجبورند بنا دلایلی از قبیل مشخص نبودن آیتم‌های داوری، آن‌ها را کنار بگذارند.

ایلنا: عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز، مشخص بودن شاخص‌ها و آیتم‌های داوری را بزرگ‌ترین مزیت برگزار شدن موضوعی جشنواره‌های ادبی دانست.
به گزارش ایلنا محمد رنجی با اعلام اینکه فرق چندانی در موضوعی و آزاد بودن جشنواره‌ها نیست، گفت: با این حال برگزاری موضوعی جشنواره مزیت‌هایی دارد که داوری دقیق یکی از آنهاست. چرا که در جشنواره‌های با موضوع آزاد، آثاری حضور دارند که هیئت داوران مجبورند بنا دلایلی از قبیل مشخص نبودن آیتم‌های داوری، آن‌ها را کنار بگذارند.
وی، برگزاری جشنواره‌های ادبی را در ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین اهل هنر، شعرا و ادبا موثر دانست و افزود: برگزاری جشنواره‌ها در جامعه و ادبیات آن تاثیرگذارند.
عضو هیئت داوران جایزه ادبی تبریز در خاتمه تاکید کرد: اگر می‌خواهیم ادبیات خود را پایدار و زنده نگه داریم و اگر می‌خواهیم جوانان خودی نشان دهند و فرهنگ و ادبیات این مرز و بوم را به جهانیان بشناسانند، تنها راهش برگزاری جشنواره‌های ادبی و هنری در سطح گسترده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز