خبرگزاری کار ایران

مسئول ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تبریز:

رشته ورزشی بهکاپ از سوی سازمان ورزش شهرداری تبریز در بخش بانوان توسعه می‌یابد

کد خبر : ۱۵۰۶۷۴

بهکاپ اصالتا ایرانی بوده و شباهت زیادی به رشته گلف دارد. / بانوان شهرداری تبریز در ۳ رشته در سطح قهرمانی حضور می‌یابند.

ایلنا: مسئول ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: سازمان ورزش تشکیل تیم و فعالیت در رشته بهکاپ را برای ترویج در بین بانوان در برنامه کاری دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عذرا اسماعیلی با بیان اینکه این رشته اصالتا ایرانی بوده و شباهت زیادی به رشته گلف دارد افزود: این رشته در رده ورزش‌های همگانی دسته‌بندی می‌شود و تمام گروه‌های سنی و در هر مکانی امکان انجام آن را دارند.
وی درباره فعالیت بانوان سازمان شهرداری تبریز در سطح قهرمانی نیز گفت: تیم‌های ورزشی بانوان شهرداری در سه رشته بسکتبال، فوتسال و والیبال در سطح قهرمانی فعال هستند و باتوجه به داشتن سهمیه در رشته هندبال و در سوپر لیگ این رشته نیز از سال آینده در سطح قهرمانی فعال می‌شود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در رشته بسکتبال تیم بانوان شهرداری در دسته یک کشور حضور داشت که امسال به مقام پنجمی این دوره از مسابقات در بین ۱۴ تیم دست یافت.
وی حضور تیم فوتسال بانوان شهرداری در لیگ دسته یک کشور را نیز یاد آور شد و گفت: تیم والیبال شهرداری در لیگ استانی این رشته در حال انجام مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز