خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

رسیدن به افق‌های روشن انسانی با علم و معنویت میسر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۳۰

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر ناحیه ۳ تبریز برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: رسیدن به افق‌های روشن انسانی با علم و معنویت میسر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر ناحیه ۳ تبریز از نماز به عنوان ستون دین یاد کرد و افزود: نماز عامل مهم در رسیدن به آسمان‌ها و جایگاه کبریایی است.
مدیر کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رسیدن به افق‌های روشن انسانی با دو بال علم و معرفت میسر است.
وی با بیان اینکه در عصر و عهد نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری شرایطی فراهم شده است که دانش آموزان بعنوان فردی مفید برای آینده نظام اسلامی خود را آماده نمایند.
پاشایی با یادآوری هجمه فرهنگی بیگانگان خاطرنشان کرد: دانش آموزان ایرانی با فرهنگ ناب محمدی و با داشتن مربیان و معلمان خوب و با محتوای غنی کتاب‌های درسی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت می‌نمایند.
وی خود‌شناسی را مقدمه خدا‌شناسی دانست و اضافه کرد: این جوانان و نوجوانان و آینده سازان از خود شروع می‌کنند تا به‌خدای خود برسند.
پاشایی ابراز امیدواری کرد که با آموزه‌های غنی اسلامی و قرآنی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متدین و توانمند پرچم جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط گیتی بالا‌تر از همه پرچم‌های دنیا به اهتزاز درآید.
گفتنی‌ست در این مراسم به ۱۰ نفر از دانش آموزان نمونه اخلاقی، اعتقادی و علمی مدرسه پروفسور هشترودی جوایزی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز