خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نماز کلید همه خوشبختی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۳۶

سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به قوانین دینی است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نماز را کلید همه خوشبختی‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت ا… محسن مجتهد شبستری در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر ناحیه ۳ تبریز با اشاره به اینکه قوانین آسمانی برای سعادت بشر است اظهار داشت: اسلام جامع‌ترین ادیان و قرآن کامل‌ترین کتاب آسمانی است.
وی تأکید کرد: سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به قوانین دینی است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه فلسفه تشکیل جوامع را اجتماعی بودن بشر دانست و افزود: برای اینکه جامعه نظم داشته باشد قانون لازم است و قانون بشری هم به لحاظ محدود بودن توانایی انسان‌ها نمی‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌ها باشد لذا قانون آسمانی که ضمانت اجرایی هم دارد می‌تواند جوامع را به سر منزل مقصود رهنمون شود.
وی با مقایسه جوامع غربی با جامعه اسلامی گفت: گر چه جامعه امروزی غرب از نظر صنعت و تکنیک پیشرفتهایی داشته اما متاسفانه از لحاظ معنویت و اخلاق روبه ورطه سقوط می‌رود و این جوامع با ده‌ها ناهنجاری اجتماعی روبروست و تهدیدات گوناگون امنیت روحی و روانی و اجتماعی آنان را مورد هجوم قرار داده است.
امام جمعه تبریز در ادامه به سن تکلیف رسیدن دانش آموزان را تبریک گفت و افزود: سعی کنید در نمازتان مرتب بوده و مسائل شرعی را هم یاد بگیرید.
آیت ا… شبستری از دانش آموزان خواست علاوه بر انجام فرایض دینی و یادگیری قرآن و احکام اسلام در امر تحصیل علم نیز کوشا باشند چرا که میهن اسلامی بیش از پیش به پیشرفت‌های علمی نیاز دارد.
گفتنی است دانش آموزان در جشن تکلیف خود نماز ظهر و عصر را به امامت آیت ا… مجتهد شبستری اقامه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز