خبرگزاری کار ایران

همایش سالانه کمیته‌های اجرایی بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

کد خبر : ۱۵۰۸۰۸

بسیج دانش آموزی را ظرفیتی بسیار مناسب در حوزه آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

ایلنا: در نهمین همایش سالانه اعضای کمیته‌های اجرایی بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی از کمیته‌های اجرایی بر‌تر نواحی و مناطق تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این همایش با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام و امام راحل(ره) به ویژه دانش آموزان و معلمان شهید گفت: بسیج دانش آموزی فرزندان امام خمینی، فدائیان رهبر و بیمه کننده انقلاب اسلامی هستند.
جعفر پاشایی از شهدا و ایثارگران به عنوان اسطوره‌های سرزمین پهناور ایران اسلامی نام برد که همواره باید یاد و نامشان در خاطر‌ها زنده بماند چرا که در هر سرزمینی اسطوره‌های ملیشان فراموش گردد ناگزیر به اسطوره‌های ملل دیگر دلخوش می‌نمایند.
وی بسیج دانش آموزی را ظرفیتی بسیار مناسب در حوزه آموزش و پرورش دانست و افزود با برنامه ریزی منظم و اعتماد و اطمینان به نیرو‌ها و عشق ورزیدن به آنان و امیدواری و هماهنگی همکاری و استمرار در هدف، اقدامات علمی و تربیتی متعددی در بسیج دانش آموزی می‌توان انجام داد.
فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: روحیه حاکم در بسیجیان آن دوران که اغلب هم محصل بودند باید امروز نمونه و سرمشق جوانان و نوجوانان باشد.
سردار کریمیان با بیان اینکه دشمنان اسلام در جنگ سخت و جنگ امنیتی توان مقابله با ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی را ندارند اضافه نمود در جنگ نرم هم مخاطبین دشمن جوانان و نوجوانان هستند که باید با تقویت روحیه اعتقادی و جهادی و سلحشوری در جوانان و نوجوانان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی باید در درون دانش آموزان تحرک تعالی طلبی ایجاد کند که این مهم در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) کمک می‌نماید.
گفتنی است در پایان این همایش از کمیته‌های اجرائی بر‌تر نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز