خبرگزاری کار ایران

فرماندار میانه:

اقتدار همراه با رافت اسلامی مهم‌ترین شاخصه مدیر اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۵۷

فرماندار به عنوان مدیر حرفه‌ای و عالیترین مقام اجرایی شهرستان است و دیگر سازمان‌ها مکمل هستند و به همین علت اگر موضوعی پیش بیاید هیچکس جوابگو نبوده و مسوولیت با فرماندار است.

ایلنا: فرماندار میانه تأکید کرد: اقتدار همراه با رافت اسلامی مهم‌ترین شاخصه مدیر اجرایی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل حیدری آزاد در در جمع معتمدان، خیران و ریش سفیدان این شهرستان گفت: فرماندار به عنوان مدیر حرفه‌ای و عالیترین مقام اجرایی شهرستان است و دیگر سازمان‌ها مکمل هستند و به همین علت اگر موضوعی پیش بیاید هیچکس جوابگو نبوده و مسوولیت با فرماندار است.
وی خاطرنشان کرد: در این چارچوب اگر فرمانداری قوی و نظارتش حرفه‌ای باشد تمام امور به نحو مطلوب اجرا می‌شود.
حیدری آزاد با تأکید بر اینکه در خصوص مباحثرشد و توسعه، تکریم ارباب رجوع و مباحثخدماتی به هیچ وجه از وظیفه خود کوتاه نیامده و دستگاه‌ها نیز موظف به اجرای برنامه‌های اعلامی هستند افزود: من از سوی استاندار آذربایجان شرقی با اختیارات تام به شهرستان میانه آمده و با هیچکس تعارف ندارم و بر تمام امور نظارت خواهم کرد.
وی با تاکید بر اینکه باید در این شهرستان یک صدایی حاکم شود، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب باید در این شهرستان با تفکر باز اندیشید و در خدمت مردم و آبادی شهرستان کوشید.
فرماندار میانه نیروی کار سرآمد، معادن سرشار و ظرفیت‌های فراوان این شهرستان را سبب رشد و توسعه دانست و یادآوری کرد: سند توسعه شهرستان را در افق ۱۴۰۴ تدوین کرده که با اجرای آن به جایگاه شهر اول استان تبدیل خواهیم شد.
وی با بیان اینکه این مهم با حضور و کمک همه جانبه مردم محقق می‌شود، گفت: در این زمینه ما دست نیاز به سوی ریش سفیدان و معتمدان دراز می‌کنیم چرا که نیازمند مشورت هستیم.
فرماندار میانه با اشاره به اینکه سیاست دولت جدید اعتدال و عقلانیت است، یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این زمینه را مشورت عنوان کرد که توجه به این امر می‌تواند در دگرگونی منطقه تاثیرگذار باشد.
حیدری آزاد همچنین با اشاره به شورای هیات‌های مذهبی این شهرستان گفت: این شورا‌ها نیز باید از نیروهای با تجربه و جوان به صورت تلفیقی تشکیل شود.
وی با بیان اینکه ما به عنوان یک مسلمان با اهل بیت عجین هستیم، از روحانیت خواست با روش‌های جدید و علوم نو جوانان را هدایت و راهنمایی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز