خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بزرگراه اهر تبریز اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۶۸

به علت نیاز جدی منطقه ارسباران به تکمیل و تسریع در اجرای بزرگراه اهر تبریز و خواسته مردم و مسئولان منطقه در این خصوص، ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی با اختصاص این اعتبار از محل اعتبارات این ستاد به بزرگراه اهر تبریز موافقت کرد.

ایلنا: فرماندار اهر از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به بزرگراه اهر تبریز از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی گفت: به علت نیاز جدی منطقه ارسباران به تکمیل و تسریع در اجرای بزرگراه اهر تبریز و خواسته مردم و مسئولان منطقه در این خصوص، ستاد مدیریت بحران استان با اختصاص این اعتبار از محل اعتبارات این ستاد به بزرگراه اهر تبریز موافقت کرد.
وی گفت: جاده اهر تبریز یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیزی است که ۲۰ کیلومتر از قطعات سوم و اول این پروژه افتتاح شده و امیدواریم با تامین اعتبارات بیشتر از منابع مختلف بتوانیم در سال ۹۳ شاهد تسریع در عملیات اجرایی قطعات اول و سوم و واگذاری قطعه دوم به پیمانکار باشیم.
فرماندار اهر تصریح کرد: اینجاده یکی از شاهراه‌های طرح‌های مهم ارتباطی و گردشگری است که در فصل تابستان و بهار مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به ۲ برابر افزایش می‌یابد و جاده با این حجم تردد خودرو پاسخگوی سیل خودروهای عبوری از این مسیر نیست.
صدیقی افزود: در روزهای آخر هفته، پنج‌شنبه و جمعه ترافیک این مسیر بسیار سنگین بوده و در برخی مواقع طی مسیر ۹۵ کیلومتری اهر به تبریز که معمولاً یک ساعت است به حداقل ۲ ساعت می‌رسد.
وی گفت: کمبود اعتبارات یکی از علل مهم کندی عملیات اجرای این بزرگراه است که امیدواریم با حمایت وزارت راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مجلس و با تعامل و همفکری بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت منطقه و استان گام‌های عملی در اجرای این پروژه مهم و حیاتی برداریم.
گفتنی است، عملیات اجرایی پروژه بزرگراه اهر تبریز از سال ۸۷ آغاز شده و تاکنون فقط از مسیر ۹۵ کیلومتری این پروژه ۲۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز