خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

واگن‌های متروی تبریز تا یک هفته ترخیص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۱۵

با مذاکرات صورت گرفته در سفر اخیر به کشور چین و امضای توافقنامه فی مابین شهرداری تبریز و شرکت نانجینگ پوژن به عنوان سازنده واگن‌های قطار شهری تبریز مشکل مربوط به ترخیص واگن‌های قطار شهری حل شده است و تا یک هفته مقدمات انتقال آن‌ها به تبریز فراهم خواهد شد.

ایلنا: شهردار تبریز از اخذ موافقت ترخیص واگن‌های قطار شهری در هفت روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: با مذاکرات صورت گرفته در سفر اخیر به کشور چین و امضای توافقنامه فی مابین شهرداری تبریز و شرکت نانجینگ پوژن به عنوان سازنده واگن‌های قطار شهری تبریز مشکل مربوط به ترخیص واگن‌های قطار شهری رفع شده است و تا یک هفته مقدمات انتقال آن‌ها به تبریز فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به نتایج رضایتمند سفر شهردار و رییس شورای شهر به کشور چین افزود: رفع مشکل ارزی که باعثعدم ترخیص این واگن‌ها در گمرک شهید رجایی بندرعباس شده بود، تا یک هفته نوید اتفاق تازه‌ای است در آستانه سال جدید تا شهروندان تبریزی به زودی شاهد حرکت قطار شهری در تبریز باشند.
شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر قطعی بودن راه اندازی آزمایشی فاز نخست از خط یک مترو تبریز افزود: فاز نخست خط یک مترو پس از ورود واگن‌ها به تبریز و انجام تست‌های فنی و ناوبری، به طور آزمایشی در مسیر ۶ کیلومتر اول، حدفاصل ائل گلی تا ایستگاه شهریار راه اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز