خبرگزاری کار ایران

جشن نیکوکاری در آذربایجان شرقی با به صدا درآمدن زنگ مدارس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۸۹

۱۷ هزار دانش آموز و ۳ هزار ۵۰۰ دانشجو در سطح استان آذربایجان شرقی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

ایلنا: مراسم جشن نیکوکاری آذربایجان شرقی با به صدا درآمدن زنگ مدارس استان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در این مراسم که در مدرسه راهنمائی دخترانه فرزانگان تبریز برگزار شد گفت: ۱۷ هزار دانش آموز و ۳ هزار ۵۰۰ دانشجو در سطح استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
حسین دشتی افزود: این تعداد در طول سال به طور مستمر از خدمات این نهاد و خیرین نیکوکار بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: خیرین استان نه تنها در ایران که در دنیا زبانزد خاص و عام بوده و در انجام کارهای خیر پیش قدم هستند.
دشتی با بیان اینکه ۶۷ هزار خانوار تحت حمایت در استان وجود دارد اظهار داشت: مددجویان این نهاد شاید در فقر مادی زندگی کنند اما دچار فقر فرهنگی و معنوی نیستند و عزتمند زندگی می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن سوال از دانش آموزان استان در مورد چرایی نیکوکاری خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که بهترین جواب برای این سوال بگویند به قید قرعه جوایز نفیسی به آنان اهدا خواهد شد.
در ادامه این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: شکرگزاری از نعمات خداوند باید هم به زبان باشد و هم در عمل.
حجت الاسلام علی پوررادی افزود: باید شکر گزار خدای متعال باشیم که صحت بدن، عقل و هوش و زندگی را به همه ما عطا کرده است و این شکرگزاری زبانی است.
وی خاطر نشان کرد: شکرگزاری عملی استفاده بهینه از نعمت‌های خدادادی است و چشم، گوش و زبان ما هم باید در راستای خواست الهی باشد.
حجت الاسلام علی پوررادی با بیان اینکه باید در حد توان به نیازمندان بی‌بضاعت کمک کرد گفت: بهترین احسان آن است که در خفا و بدون چشم داشت باشد زیرا احسان با منت و فخر ارزش و ثواب آنرا کم می‌کند.
گفتنی است در این مراسم گروه سرود مدرسه راهنمائی فرزانگان تبریز به اجرای برنامه پرداخت و سپس دو نفر از دانش آموزان دل نوشته و دیکلمه در مورد نیکوکاری قرائت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز