خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

نمایشگاه توانمندی‌های فناوری آذربایجان شرقی رویکرد ملی و فرامنطقه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۴۲

اولین نشست عوامل و مسوولان کمیته‌های اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه ما به دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری استان ملی، فرامنطقه‌ای و بین المللی است و همه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها باید مبتنی براین رویکرد باشد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدتقی پاکزاد " در اولین نشست عوامل و مسوولان کمیته‌های اجرایی این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه شروع و بهانهٔ برای نهادینه کردن و دست یابی به اهداف بزرگی است که خطه آذربایجان شرقی با توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌های بالقوه علمی بتواند قطب فن آوری کشور تبدیل شود.
وی افزود: درکناراهداف فوق درحوزه بخش خصوصی هم ضرورت‌هایی مانند تقاضا سازی، نجاری سازی و جذب سرمایه گذاران خارجی را با جدیت دنبال می‌کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دراین ارتباط تاسیس صندوق پژوهش فن آوری در استان دردستور کار قرار دارد و مقدمات راه اندازی آن فراهم شده است
وی با اشاره به تعدد و فراوایی مراکز علمی و دانشگاهی آذربایجان شرقی، تلاش برای انسجام و به هم پیوستگی این مراکز را از دیگر رویکردهای دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری‌های استان بیان کرد و گفت: بحثمساله یابی و حل مساله همواره دو حلقه مفقوده در استان و کشور ما بوده که باید توسط گروه‌هایی علمی و پژوهشی مورد توجه قرار بگیرد تا اهداف تقاضا سازی و تجاری سازی درحوزه فناوری‌های نوین محقق شود.
پاکزاد ضرورت استفاده از فضای مجازی و اینترنتی برای معرفی داشته‌های فناوری استان در حوزه بین المللی را مورد تاکید قرار داد و برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری استان را شروعی برای دست یابی به افق‌های بزرگ استان در برنامه سال ۹۶ درحوزه فناوری بیان کرد.
وی با اشاره به اهمیت حضور محافل و فعالان بین المللی به ویژه کشورهای همسایه در این نمایشگاه تصریح کرد: نگاه ما به نمایشگاه ملی، فرامنطقه و بین المللی است و همه برنامه ریزی‌ها و تلاش‌ها باید مبتنی براین رویکرد باشد.
پاکزاد درخصوص اهمیت اطلاع رسانی تحولات نمایشگاه تاکید کرد: رویکرد و برنامه‌های اطلاع رسانی باید بیشتر به جای افراد و اشخاص بر حول محور معرفی و توانمندی‌های فناوری‌های خود نمایشگاه متمرکز قرار داشته باشد
دراین نشست مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و هریک از اعضای کمیته‌های اجرایی، اطلاع رسانی، بین المللی، تجاری سازی، پشتیبانی، مراسم و تشریفات و فناوری گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه تدارک دیده شده برای برگزاری باشگوه این نمایشگاه ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز