خبرگزاری کار ایران

تیم هندبال شهرداری تبریز با قهرمانی در لیگ دسته یک صعود به لیگ بر‌تر را جشن گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۵۱

مرحله نهایی لیگ دسته اول در تبریز به پایان رسید.

ایلنا: مرحله پایانی لیگ دسته اول هندبال با حضور شش تیم بر‌تر سه گروه دور مقدماتی به میزبانی تبریز در حالی شامگاه پنجشنبه پایان یافت که تیم شهرداری تبریز توانست مقتدرانه و با کسب مقام قهرمانی به لیگ بر‌تر هندبال صعود کند.
به گزارش " ایلنا " تیم هندبال شهرداری تبریز بدین ترتیب با قهرمانی در لیگ دسته اول، صعود دوباره به لیگ بر‌تر را جشن گرفت.
شهرداری تبریز، کوشا نسیم کرمان، رفاهی کاشان، شهید نوبخت لارستان، ثامن الحجج سبزوار و هیأت هندبال آمل تیم‌هایی بودند که برای صعود به لیگ بر‌تر از یازدهم اسفند ماه در تبریز به رقابت پرداختند که کوشا نسیم کرمان با کسب مقام دوم و شهید نوبخت لارستان با ایستادن در جایگاه سوم به همراه تیم شهرداری تبریز به مسابقات لیگ بر‌تر هندبال صعود کردند.
دیدار پایانی این مسابقات از ساعت ۱۶:۳۰ پنجشنبه در سالن ستارخان تبریز برگزار شد که در پایان هندبالیست‌های تبریزی موفق شدند با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ مقابل حریف خود پیروز شده و با حفظ رکورد شکست ناپذیری در مسابقات لیگ دسته اول، قهرمان شوند.
همچنین مراسم اختتامیه بعد از پایان دیدار فینال با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس و اعضاء شورای اسلامی کلانشهر تبریز، رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز و جمعی دیگر از مسئولین ورزشی استانی با اهداء مدال و کاپ به سه تیم بر‌تر در سالن ستارخان پیگیری شد.
گفتنی است تیم هندبال شهرداری تبریز فصل گذشته در لیگ بر‌تر حضور داشت که به علت شرکت نکردن در لیگ امسال، به لیگ دسته اول سقوط کرد و دوباره توانست سهمیه حضور در لیگ را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز