خبرگزاری کار ایران

اهدای تندیس تبریز به علیرضا قربانی خواننده برجسته ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۶۹

خیر مقدم مردم تبریز به علیرضا قربانی در برگزاری کنسرت موسیقی‌اش ارایه شد.

ایلنا: شهرداری تبریز در اقدامی نمادین و به نمایندگی از مردم این شهر، تندیس عمارت شهرداری تبریز را به علیرضا قربانی اهدا کرد.
به گزارش ایلنا، علیرضا قربانی خواننده برجسته موسیقی سنتی ایرانی که سرگرم برگزاری کنسرت خود میهمان مردم تبریز است از سوی شهرداری تبریز و توسط مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیر جشنواره موغام، تندیس تبریز و چند محصول فرهنگی را دریافت کرد.
این اقدام که در شب اول اجرای وی انجام شد با استقبال گسترده شهروندان تبریز و تشکر از اقدام صورت گرفته همراه بود و به نوعی خیر مقدم مردم این شهر به علیرضا قربانی در برگزاری کنسرت موسیقی وی تلقی شد.
علیرضا قربانی نیز با ابراز مسرت از حضور خود در تبریز گفت که مدت‌ها بود در تدارک یک کنسرت با همه ویژگی‌های ایده آلش بودیم که باید با کمال افتخار عرض کنم این فرصت امروز در تبریز و در جمع مردم هنردوست این شهر فراهم شده است.
کنسرت شب ۱۵ اسفند علیرضا قربانی با استقبال باشکوه مردم این شهر در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد و قرار است شب دوم آن نیز روز جمعه دنبال شود.
اجرای قطعاتی از موسیقی‌های اصیل ایرانی و برخی از شناخته شده‌ترین تیتراژ سریال‌ها، برنامه کنسرت دو روزه علیرضا قربانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز