خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز:

۵ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار تبریز و ۴۰۰ مورد بررسی حادثه کار انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۹۱

بازرسان کار شهرستان تبریز در ۴۳۳ جلسه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت نموده و به بررسی علل عدم رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی پرداخته و ارشادات قانونی جهت جلوگیری از بروز حوادثناشی از کار در محیط‌های کارگاهی به کارفرمایان واحد‌های مورد نظر ارائه شده است.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز از بازرسی ۵ هزار و ۵۰۰ کارگاه تولیدی، صنعتی و خدماتی مشمول قانون کار در سطح شهرستان توسط کار‌شناسان بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " سعید عبد حافظ " گفت: به منظور اجرای قوانین و مقررات کار و آیین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار، بازرسان کار طبق برنامه‌های تدوین شده و بازرسی‌های موردی از محیط‌های کارگاهی بازدید کردند.
وی افزود: در همین مدت نیز تعداد ۴۰۰ مورد بررسی حادثه انجام پذیرفته است.
وی اظهار داشت: بازرسان کار شهرستان تبریز در ۴۳۳ جلسه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت نموده و به بررسی علل عدم رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی پرداخته و ارشادات قانونی جهت جلوگیری از بروز حوادثناشی از کار در محیط‌های کارگاهی به کارفرمایان واحد‌های مورد نظر ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز