خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۶۴ درصد وام‌های مشاغل خانگی آذربایجان شرقی از سوی بانک‌ها پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۹۵

در بخش تعاون نیز ۷۵ طرح به ارزش ۵۴۴ میلیارد ریال معرفی شده که از این تعداد ۱۴ طرح به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال پرداخت شده است و یک طرح ارزی نیز به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار معرفی و پرداخت شده است.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بانک‌های عامل استان بیش از ۶۴درصد از اعتبارات تخصیص یافته به مشاغل خانگی را به متقاضیان پرداخت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میراحد حسینی " افزود: در ۱۲ ماه گذشته اختصاص ۷۵ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعتبار از سوی بانک مرکزی برای مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده که از این رقم ۴۸ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: از اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز پرداخت ۹۴۵ میلیون دلار افزون بر ۱۴۶ میلیون یورو از سوی کارگروه اشتغال استان به بانک‌های عامل معرفی شده است.
حسینی گفت: در بخش تعاون نیز ۷۵ طرح به ارزش ۵۴۴ میلیارد ریال معرفی شده که از این تعداد ۱۴ طرح به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال پرداخت شده است و یک طرح ارزی نیز به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار معرفی و پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز