خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

نقش کارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس باید به درستی تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۱۳

جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: نقش کارگران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان به درستی تبیین و تشریح شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی داداش‌زاده روز شنبه در جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی، افزود: کارگران واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی در زمان مبارزات انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی و همچنین دفاع مقدس نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشتند که این رسالت باید به نحو شایسته‌ای به نسل آینده منتقل شود.
وی هدف از برگزاری آیین‌های مختلف هفته کارگر را تقدیر و تجلیل از تلاش‌های این زحمتکشان عرصه تولید و اقتصادی کشور عنوان کرد وگفت: سپاه عاشورا در کنار سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها و کارخانه‌های استان آمادگی همه گونه همکاری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این آیین‌ها را دارد.

سرهنگ داداش‌زاده تبیین فلسفه نام گذاری روز کارگر، معرفی رویکردهای جدید بسیج کارگری، ایجاد شور و نشاط بیشتر در برنامه‌های حوزه صنعت، تشریح نقش مهم کارگران در دفاع مقدس، اعلام و تبیین برنامه‌های کارگری در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و معرفی جایگاه بسیج کارگری و کارفرمایی در جهش اقتصادی کشور را از رئوس مهم برنامه‌های هفته کارگر خواند و گفت: کارگران به ویژه کارگران بسیجی نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمنان اسلام و انقلاب دارند.

فرمانده بسیج کارگری سپاه عاشورا نیز در این نشست با تبیین برنامه‌های در دست تهیه این نهاد برای گرامیداشت هفته کارگر، گفت: نقش کارگران در تولید و صنعت امروز بیش از هر زمان دیگری قابل لمس است.
سرهنگ رضا رضوانی افزود: تمام سعی و تلاش بسیج کارگری آذربایجان شرقی برگزاری پربار‌تر آیین‌های مربوط به هفته کارگر در یازده اردیبهشت سال آینده است تا آن چنان که شایسته کارگران است از آن‌ها تجلیل شود.
وی حضور در گلزار شهدا، فضاسازی بهتر و مناسب شهری، برگزاری تور رسانه‌ای از کارخانه‌های مختلف تبریز، مسابقات تیراندازی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارگری را از جمله برنامه‌های ویژه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز