خبرگزاری کار ایران

فرماندار ورزقان:

بی ‌توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات، مشاغل خانگی را در ورزقان کند کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۱۰

جلسه کار گروه اشتغال شهرستان ورزقان با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و خاروانا و روسای ادارات مربوط در امر اشتغال برگزار شد.

ایلنا: فرماندار ورزقان گفت: بی ‌توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات، مشاغل خانگی را در ورزقان کند کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی وفادار در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان ورزقان ضمن تقدیر از مسولین ساعی شهرستان خاطرنشان کردند: در اجرای برنامه‌های دولت و برای بهبود وضعیت اشتغال شهرستان، هیچگونه سستی و کم کاری از هیچ اداره و نهادی پذیرفته شده نیست و هیچ تعارفی با کسی نداریم هر مدیری که توان کار، خدمت و همراهی در جهت خدمت به مردم را نداشته باشد، می‌تواند جای خود را به افراد و مدیران جهادی و متعهد بدهد.

فرماندار شهرستان ورزقان خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین بعضی از ادارات و بانک‌های عامل در این شهرستان باعثشده مردم همچنان در انتظار تسهیلات مشاغل خانگی باشند.

وفادار افزود: در سامانه رصد اشتغال این شهرستان دو هزار و ۳۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که فقط ۲۰۰ نفر معادل ۱۰ درصد افراد از بانک‌ها وام گرفته اند.

وی گفت: با ایجاد بستر مناسب در مجتمع مس سونگون و توسعه طرح‌های صنایع پایین دستی در تلاش هستیم افراد جویای کار شهرستان را با اشتغال پایدار به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال در جامعه گفت: امروزه مقوله اشتغال در همه کشورها به یک دغدغه جدی تبدیل شده است، بطوری که کارنامه دولت‌ها با توجه به فعالیت آنان در زمینه اشتغال ارزیابی می‌شود.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ورزقان، اشتغال را جلوه ای از رشد و توسعه پایدار دانست و افزود: در کشور ما هم با وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها، دشمنان داخلی و خارجی نیز بیکار ننشسته‌اند و همه تلاش ‌ها و توطئه های خود را به کار بسته اند و می‌خواهند قشر بیکار و کم در آمد را در مقابل نظام و انقلاب قرار دهند و کشور را از پیشرفت باز دارند و اگر بخواهیم به اهداف خود در جهت رشد و توسعه پایدار برسیم باید توجه خاصی به مقوله اشتغال داشته باشیم.

علی وفادار گفت: درکشور ما نیز بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با توجه به رهنمودهای رهبری، برنامه‌های مدونی در جهت فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و حل مشکلات آن در هیئت دولت به تصویب رسیده است که امیدواریم در آینده ثمرات آن را ببینیم.

فرماندار ورزقان خواستار توجه ادارات ذیربط در جهت رفع مشکل پرداخت تسهیلات و همکاری روسای بانک‌ها شد.

لازم به ذکر است جلسه کار گروه اشتغال شهرستان ورزقان با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و خاروانا و روسای ادارات مربوط در امر اشتغال برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز