خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

ارزشمند کردن دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی هدف اصلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۷۷

همه ما برای یک هدف یعنی مردم و بیمه شده کار می کنیم بنابراین باید تعاملات، رفتارها و برخوردهایمان خالصانه باشد.

ایلنا: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی ارزشمند کردن دفترچه های بیمه تامین اجتماعی هدف اصلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا میراحدحسینی که در آیین افتتاح ساختمان بیمه آتیه سازان در آذربایجان شرقی و تبریز سخن می گفت این اقدام را بسیار مثبت و در جهت رفاه حال بازنشستگان استان توصیف کرد و گفت: افتتاح این ساختمان به عنوان موسسه ای که در حیطه درمان خدمات ارائه می دهد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم به گونه ای برنامه ریزی شود که به خواسته های مربوط به پرداخت هزینه در کمترین زمان پاسخگو باشند.

حسینی با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام‌های موثری را در مورد مسائل درمان برداشته است گفت: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان توسط آقای دکتر ربیعی برای بیمه تکمیلی در ابتدای کار بسیار مهم بود و هدف بعدی وی، ارزشمند کردن دفترچه های بیمه تامین اجتماعی است که امیدواریم تدابیری اتخاذ شود که بیماران با این دفترچه ها کل هزینه های خود را پرداخت کنند.

وی با تاکید به اینکه هیچکس حق دست درازی به اموال سازمان تامین اجتماعی را ندارد گفت: همه ما برای یک هدف یعنی مردم و بیمه شده کار می کنیم بنابراین باید تعاملات، رفتارها و برخوردهایمان خالصانه باشد.

حسینی با بیان اینکه بایستی کارها را با اراده و همت والایی انجام دهیم تا به هدف خود برسیم گفت: در انجام کارها موانع زیادی وجود دارید که بایستی با پیشه کردن صبر و کمک گیری از عقل از این موانع گذشته و موثر باشیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات کریم صادقزاده دبیراجرایی خانه کارگر تبریز در تمام عرصه های کارگری و بازنشستگی گفت: امیدواریم بیمه آتیه سازان حافظ باید مثل نگین انگشتری در استان بدرخشد که لازمه رسیدن به این هدف پرداخت هزینه های درمان بازنشستگان و بیماران به صورت به روز و در کمترین زمان ممکن است.

همین گزارش حاکی است در ادامه این مراسم ساختمان دفتر نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی در آدرس: تبریز - میدان شهید بهشتی(چهارراه منصور)، به طرف خیابان حافظ، کوی صدر، پلاک ۷ افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز