خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازی قهرمان دوباره برای فوتبال ایران آبروداری می کند؛ این بار در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۹۱

تراکتورسازی ایران؛ قهرمان ایران به دنبال کسب امتیاز این بار در قطر در برابر تیم " لخویا " است.

ایلنا: روز چهارشنبه تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در قطر به مصاف تیم لخویا می‌رود تا دوباره برای فوتبال ایران آبروداری کند.

تراکتورسازی در بازی اول مقابل الاتحاد عربستان ۱۰ نفره به پیروزی رسید تا با اعتماد به نفس بالایی برای دیدار با لخویا راهی قطر شود. البته تراکتورسازی در این بازی هم دو بازیکن تاثیرگذار و کلیدی خود را در اختیار ندارد؛ علی کریمی که در دیدار با الاتحاد اخراج شد و کریم انصاری‌فرد که به دلیل مصدومیت احتمالا فردا غایب خواهد بود. با این حال تراکتورسازی یک تیم با شخصیت قهرمانی است. آنها که در جام حذفی قهرمان شده‌اند می‌خواهند در آسیا هم روی نوار برد گام بردارند.

لخویا در دیدار اولش مقابل العین امارات شکست خورده و می‌خواهد در این دیدار خانگی پیروز شود تا همچنان در آسیا امیدوار بماند. لخویا در آخرین دیدارش در لیگ قطر ۳ بر یک مقابل الاهلی به پیروزی رسیده و صدرنشین لیگ قطر است و با ۷ امتیاز برتری نسبت به الجیش در رده اول قرار گرفته است.

لخویا بهترین و کوبنده‌ترین خط حمله لیگ قطر را هم در اختیار دارد اما این آمار معنایش این نیست که لخویا شکست ناپذیر است زیرا هفته گذشته العین در امارات ۲ بر یک از سد این تیم گذشته است و برای تراکتورسازی قهرمان هم گرفتن امتیاز در قطر غیرممکن نیست.

آنها حتی اگر با یک امتیاز هم به تبریز برگردند همچنان یکی از شانس‌های مسلم صعود از گروه باقی می‌مانند.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهند قطر را هم فتح کنند. تراکتورسازی می‌خواهد از روی لخویا هم عبور کند، همانطور که الاتحاد متمول را شکست داد و باعثاخراج سرمربی این تیم شد. لخویای قطر هم در بازی‌های پلی‌‌آف جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

جدول گروه C

۱ - العین ۳ امتیاز

۲ - تراکتورسازی ۳ امتیاز

۳ - لخویا بدون امتیاز

۴ - الاتحاد بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز