خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور عیار وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۹۶

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهید مهدی باکری ۲۱ الی۲۳ اسفند به میزبانی تبریز در تالار فتح خیبر برگزار خواهد شد. / وزنه برداری آذربایجانشرقی توان تبدیل شدن به قطب وزنه برداری کشور را دارد و در سالهای آینده تیم ملی ۵ یا ۶ نماینده از استان خواهد داشت.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهید مهدی باکری عیار وزنه برداری استان را مشخص میکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به میزبانی رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهید مهدی باکری در تبریز اظهار داشت: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهدی مهدی باکری در سطح بالا, کیفیت مطلوب برگزار خواهد شد.

وی افزود: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهید مهدی باکری ۲۱ الی۲۳ اسفند به میزبانی تبریز در تالار فتح خیبر برگزار خواهد شد.

اسبقیان با بیان اینکه وزنه برداری آذربایجانشرقی توان تبدیل شدن به قطب وزنه برداری کشور را دارد اظهار داشت: در سالهای آینده تیم ملی ۵ یا ۶ نماینده از استان خواهد داشت و با سرمایه گذاری بر نوجوانان و نونهالان خود در راه بازگشتن به آن دوران طلایی است و نیاز به تلاش و همت و سازندگی و استعدادیابی و سرمایه گذاری بیشتر است و برگزاری این اردو ها و حضور مدیرانی ورزش دوست، جامعه ورزشی را در تحقق این امر مهم کمک شایانی می کند.

وی سرمایه گذاری در بخش جوانان، کشف استعدادها، آموزش مستمر، برگزاری اردوی های مستمر، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق را از عوامل موفقیت وزنه برداری ایران دانست.
لازم یه ذکر است این رقابتھا نیز طی روزھای چهارشنبه ۲۱، پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ اسفند ماه در اوزان ھشتگانه ۵۶-۶۲ - ۶۹-۷۷ - ۸۵-۹۴ - ۱۰۵-۱۰۵ + برگزار می شود.

فدراسیون برای این دوره از رقابتها رکورد ورودی قرار داده است که بر این اساس در وزن ۵۶ کیلو رکورد ورودی ۱۷۰ کیلو، در وزن ۶۲ رکورد ورودی ۲۱۰ کیلو، در وزن ۶۹ رکورد ورودی ۲۵۰ کیلو، در وزن ۷۷ رکورد ورودی ۲۸۰ کیلو، در وزن ۸۵ رکورد ورودی ۳۱۰ کیلو، در وزن ۹۴ کیلو رکورد ورودی ۳۲۵ کیلو، در وزن ۱۰۵ کیلو رکورد ورودی ۳۳۵ کیلو و در وزن ۱۰۵ + رکورد ورودی ۳۴۵ کیلو تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز