خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

نقطه اساسی برای شروع حل ریشه‌ای مسائل، رواج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۸۱

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تبریز به ریاست فرماندار جدید تشکیل شد.

ایلنا: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تبریز به صورت مشترک با انجمن کتابخانه عمومی شهر باسمنج تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تبریز، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و جلسات حوزه کتاب و کتاب خوانی را یکی از مهم ترین و اساسی ترین جلسات عنوان کرد و گفت: نقطه اساسی برای شروع حل ریشه ای مسائل، رواج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه است.
رحیم شهرتی فر با تأکید بر جدیت اعضای حقیقی و حقوقی انجمن و حضور مستمر و اثر بخش در جلسات، اظهار داشت: ادارات و سازمان هایی همانند شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دو نهاد مهم در انی زمینه هستند و انتظار می رود در تمام جلسات با آمادگی کامل حضور یافته و در پیشبرد اهداف توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی همت جدی داشته باشند.

فرماندار تبریز حضور و حمایت های مردمی در امور اجتماعی را مهم ترین عامل موفقیت و پیشرفت جوامع عنوان کرد و گفت: با ورود مردم به موقله کتابخانه ها و کتابخوانی، می توان شاهد توسعه کمی و کیفی بحثهای فرهنگی خصوصاً در عرصه کتابخانه بود.

خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن اعلام برنامه ها و اهداف کلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گزارشی از وضعیت و عمده ترین فعالیت های کتابخانه های استان را ارایه کرد و گفت: امیدواریم با حضور فرماندار جدید، روند توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی به صورت موفق و با سرعت و کیفیت بیشتری تداوم پیدا کند.

سعید آقایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تبریز هم در این نشست گزارشی از وضعیت سرانه های کتابخانه های تبریز و طرح های در حال اجرا از جمله کتاب من، ایستگا های مطالعه و فعالیت های فوق برنامه فرهنگی کتابخانه ها ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز