خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ارس:

ایتالیایی‌ها به زودی فعالیت خود را در ارس آغاز می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۸۲

نمایندگان ۲۰ هزار شرکت ایتالیایی از منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

ایلنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از ابراز علاقمندی نمایندگان شرکت‌های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در ارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیار راستگو گفت: ایتالیایی‌ها به زودی با ثبت شرکت مستقل فعالیت‌های اقتصادی خود در ارس را آغاز می‌کنند.
وی افزود: در جلسه مشترک با طرف‌های ایتالیایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و مزیت‌های اقتصادی ارس از جمله دسترسی به انرژی و نیروی ماهر و ارزان قیمت نسبت به سایر مناطق آزاد دنیا و قوانین آسان برای تردد اتباع خارجی و مشوق‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس تشریح شد.
راستگو گفت: همچنین چندین پروژه سرمایه گذاری از جمله احداثنیروگاه، تصفیه خانه، فرودگاه، مراکز گردشگری و هتلینگ به نمایندگان شرکت‌های ایتالیایی معرفی و پیشنهاد شد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس با اشاره به فعالیت برندهای معتبر در زمینه پوشاک و کفش در کشور ایتالیا گفت: ارس مزیت‌های فراوانی برای تولید و صادرات دارد و می‌تواند پایلوت مناسبی برای تولید و عرضه کالاهای ایتالیایی در داخل و خارج کشور باشد.
گفتنی است هیئات اقتصادی متشکل از نمایندگان شرکت‌های ایتالیایی فعال در حوزه‌های تولید، صنعت، تجارت و گردشگری از منطقه آزاد ارس بازدید کرده و از نزدیک با فرایندهای فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز