خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران جدید ملکان و بناب معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۷۵

اسماعیل جبارزاده در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌های ملکان و بناب، جهانگیر اسکندرزاده و ولی‌الله فرج‌الهی را به عنوان فرمانداران جدید این دو شهرستان معرفی کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان‌های ملکان و بناب، فرمانداران جدید این دو شهرستان را معرفی و از تلاش‌ها و خدمات فرمانداران پیشین قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌های ملکان و بناب، جهانگیر اسکندرزاده و ولی‌الله فرج‌الهی را به عنوان فرمانداران جدید این دو شهرستان معرفی کرد.
وی همچنین از خدمات و تلاش‌های محمد شیرین‌زاده و سعید برقی در مدت تصدی فرمانداری‌های ملکان و بناب قدردانی کرد.
آشنایی با فرماندار جدید ملکان
جهانگیر اسکندرزاده، متولد ۱۳۴۴ در شهرستان شاهین‌دژ، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت بازرگانی و برادر شهید است که به مدت هفت سال بخشدار سرو در استان آذربایجان غربی بوده است.
وی همچنین در طول دوران خدمت، کار‌شناس سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و کار‌شناس مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی بوده است.
آشنایی با فرماندار جدید بناب
ولی‌الله فرج‌الهی، متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک کار‌شناسی الهیات بوده و پیش از این مسوولیت بخشداری بخش‌های کلیبر، چاراویماق، ورزقان، بناب و خواجه را بر عهده داشته است.
معاون فرمانداری بناب و کار‌شناسی سیاسی استانداری از دیگر مسوولیت‌های وی در طول دوران خدمت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز