خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در نشست مشترک با رییس مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری:

آذربایجان شرقی توان و دانش عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۷۷

اطمینان می‌دهیم که تمام پروژه‌ها و طرح‌هایی که در جاهای دیگر امکان اجرایی شدنشان سخت است، با توجه به نیروهای ارزشمند علمی در این استان، آماده تحقق آن‌ها هستیم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایجان شرقی توان و دانش عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را دارد.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده چهارشنبه شب در نشست مشترک با رییس و مسوولان مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نقش پژوهش و فناوری در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مدیران استان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری، آماده حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و ان‌شاءالله نتیجه چنین جلساتی، عملیاتی خواهد بود.
وی با تاکید بر آمادگی استان آذربایجان شرقی برای همکاری نزدیک با مرکز همکاری‌های فناوری، اظهار داشت: اطمینان می‌دهیم که تمام پروژه‌ها و طرح‌هایی که در جاهای دیگر امکان اجرایی شدنشان سخت است، با توجه به نیروهای ارزشمند علمی در این استان، آماده تحقق آن‌ها هستیم.
جبارزاده اظهار امیدواری کرد تولید بر اساس دانش و فناوری که زیربنای اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است در سراسر میهن اسلامی شکل بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز