خبرگزاری کار ایران

کلکسیون افتخارات فوتسال آذربایجان‌شرقی تکمیل شد؛

دبیری تبریز قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۹۹

اولین جام قهرمانی فوتسال تاریخ ورزش آذربایجان را دبیری ازآن خود کرد.

ایلنا: تیم فوتسال دبیری تبریز توانست با ۶۰ امتیاز قهرمان فصل ۱۳۹۲ لیگ فوتسال شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا تیم فوتسال دبیری تبریز با تساوی مقابل تاسیسات به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ بر‌تر دست یافت.
پرونده پانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ بازی در هفته پایانی بسته شد.
تیم فوتسال دبیری در این هفته میزبان تاسیسات دریایی بود که شاگردان وحید شمسایی با تساوی در این دیدار توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. در این دیدار شاگردان علی صانعی در ۲ دقیقه پایانی ۵ نفره بازی کردند تا بتوانند به پیروزی برسند و قهرمانی را از دستان دبیری بیرون ببرند که این تیم در به ثمر رساندن گل ناکام بود و بازی با‌‌ همان تساوی به پایان رسید.
تیم فوتسال دبیری با کسب نتیجه مساوی ۲ بر ۲ مقابل تاسیسات دریایی تهران قهرمانی لیگ فوتسال را برای اولین بار در تاریخ ورزش استان از آن خود کرد.
در دیدار هفته پایانی لیگ فوتسال، تیم دبیری که در اکثر هفته‌های این فصل صدر نشین بود، میزبان تاسیسات رده دهمی بود. شاگردان علی صانعی کار را برای تیم صدرنشین سخت کردند و گل اول بازی را به ثمر رساندند ولی در ادامه فرهاد فخیم کار را به تساوی کشاند.
در ادامه بازهم تیم تاسیسات بود که با گلزنی تیم بر‌تر زمین لقب گرفت ولی دبیری بار دیگر با گلزنی سنگ سفیدی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.
نیمه دوم هم دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم تهرانی همچنان دست بردار نبود.
موقعیت‌های این دو تیم در نیمه دوم گلی در پی نداشت تا در ‌‌نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یابد و تیم دبیری با یک امتیاز فاصله نسبت به گیتی پسند حریف مستقیم خود قهرمان لیگ فوتسال ۱۳۹۲ لقب گیرد.
احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیتی پسند با گلی که در ثانیه‌های پایانی بازی برای تیمش به ثمر رساند، توانست عنوان آقای گلی را از آن خود کند و فرهاد فخیم با یک گل کمتر نسبت به وی از کسب این عنوان بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز