خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بسترهای توسعه متوازن تبریز فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۶۰

خوشبختانه شورای اسلامی شهر، مردم و مسئولان و پرسنل شهرداری همه همدل و همراه هستند و زمینه و بستر لازم برای توسعه متوازن و سریع شهر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم است.

ایلنا: شهردار تبریز حرکت بر اساس برنامه و تکریم ارباب رجوع را مهم‌ترین محور فعالیت شهرداری در سال آینده اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی، در آئین معارفه شهردار جدید منطقه ۲ تبریز، با رد هرگونه حرکت بی‌برنامه در اداره شهر گفت: خوشبختانه شورای اسلامی شهر، مردم و مسئولان و پرسنل شهرداری همه همدل و همراه هستند و زمینه و بستر لازم برای توسعهٔ متوازن و سریع شهر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم است.
وی در ادامه تکریم ارباب رجوع و تفکر مردم محوری را لازمه موفقیت مدیریت شهری توصیف کرد و گفت: تکریم مردم نه تنها در شعار بلکه باید در عمل در سازمان شهرداری تبریز تحقق عینی پیدا کند.
نجفی مدیران شهرداری را به پاک دستی، تلاش مضاعف و حرکت بر محور برنامه فراخواند و گفت: تا زمانی که مدیران شهرداری صادقانه کار کنند ما در کنار آن‌ها هستیم و این بدان معناست که با تخلفات احتمالی مماشات نمی‌کنیم چرا که تذکرات لازم داده شده و ما در مقابل زیاده طلبی که از بیرون شهرداری که احیانا سعی در تحمیل رای و نظر خود را داشته باشند، می‌ایستیم.
وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی باید مورد توجه پرسنل و مدیریت شهرداری در دوران فعلی قرار گیرد از کارکنان و مدیران شهرداری خواست تا با کنار نهادن کینه و کدورت بیش از گذشته در خدمت شهروندان باشند.
شهردار تبریز در ادامه بر ضرورت اصلاح ساختار شهرداری و کوچک سازی آن تاکید کرد و گفت: باید با اصلاح ساختار اداری این مجموعه عظیم چابک شده و ارائه خدمات سیر بهتری پیدا کند.
شهردار تبریز با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای استفاده از فرصت‌هاست گفت: در حالی که بسیاری از کلانشهر‌ها از فاینانس و تسهیلات بانکی بطور چشمگیری استفاده کرده‌اند، شهرداری تبریز از این فرصت بهره چندانی نبرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز