خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان:

صنعتی سازی احداثساختمان در راستای توسعه پایدار شهری ضروری‌است

کد خبر : ۱۵۴۳۱۲

صنعتی سازی ساختمان در کشورهای توسعه یافته به روش مطمئن و اقتصادی تبدیل شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان بر لزوم صنعتی سازی احداثساختمان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محبوب عبداله‌پور، در آئین آغاز عملیات اجرایی احداثمرکز همایش‌های بین المللی تبریز و ۱۵۰۰ واحد مسکونی منطقه خاوران، خاطرنشان کرد: صنعتی سازی ساختمان در کشورهای توسعه یافته به روش مطمئن و اقتصادی تبدیل شده است.
وی افزود: بررسی نشان می‌دهد که مصرف انرژی در روش صنعتی سازی خانه‌های احداثشده، حداقل ۴۰ الی ۵۰ درصد کمتر از روش‌های سنتی بوده و این مهم با گذشت زمان اهمیت خود را پیش از پیش نشان می‌دهد.
عبداله‌پور یادآور شد: با توجه به زلزله خیزی کشور، به خصوص در شهر تبریز و خط گسل شمالی شهر و همچنین پایین بودن کیفیت احداثدر روش سنتی، صنعتی سازی ساختمان تنها راهکار مناسب در راستای اهداف توسعه پایدار شهری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان گفت: ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای بخش مسکن، استفاده از نیروهای متخصص، کاهش منابع انرژی و افزایش سرعت ساخت، از جمله مزایای چشمگیر صنعتی سازی احداثساختمان خواهد بود.
وی با تاکید بر اجرایی شدن بحثصنعتی سازی در حوزه ساخت و ساز گفت: این رویکرد علمی و اقتصادی در احداثمرکز همایش‌های بین المللی تبریز و ۱۵۰۰ واحد مسکونی منطقه خاوران، مورد توجه شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز