خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران جدید عجب‌شیر و آذرشهر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۴۳

ابراهیم طاهری و حیدر صادقی به عنوان فرمانداران جدید عجب‌شیر و آذرشهر معرفی شدند.

ایلنا: فرمانداران جدید عجب‌شیر و آذرشهر در جلسه شورای اداری این دو شهرستان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان‌ها، ابراهیم طاهری را به عنوان فرماندار جدید عجب‌شیر و حیدر صادقی را به عنوان فرماندار جدید آذرشهر معرفی کرد.
وی همچنین از تلاش‌های اژدر علمی و اسماعیل آذریان در مدت تصدی فرمانداری‌های عجب‌شیر و آذرشهر قدردانی کرد.
آشنایی با فرماندار جدید عجب‌شیر
ابراهیم طاهری، متولد ۱۳۴۲ در شهرستان بناب، دارای مدرک کار‌شناسی دامپروری و جانباز ۴۵ درصد است که سابقه ۶۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد.
وی بعد از پایان جنگ تحمیلی، به مدت ۱۱ سال در بخش‌های سراجو مراغه، هوراند، مرکزی اهر و ایلخچی اسکو به عنوان بخشدار و به مدت هفت سال به عنوان کار‌شناس امور اقتصادی و امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی خدمت کرده است.
آشنایی با فرماندار جدید آذرشهر
حیدر صادقی، متولد ۱۳۳۷ در شهرستان خلخال، دارای مدرک کار‌شناسی زمین‌شناسی است و پیش از این مسوولیت‌هایی همچون معاون فرمانداری خلخال، مسوول واگذاری معادن در اداره کل معادن و فلزات، بخشدار صوفیان و کار‌شناس دفتر فنی و حوادثغیرمترقبه را بر عهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز