خبرگزاری کار ایران

فرماندار جلفا:

تکریم خانواده شهدا ارزش دادن به نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۵۵

تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم است و همه باید درقبال آن احساس مسوولیت داشته باشند. / فرمانداری جلفا در این راستا با تاسی از دولت هرهفته سرکشی از دو خانواده شهید را دستور کار دارد.

ایلنا: فرماندار شهرستان جلفا گفت: تکریم و بها دادن به خانواده‌های شهدای معظم، ضامن حفظ و استقلال نظام اسلامی و ارزش دادن به آرمان‌های انقلاب است.
به گزارش خبرنگار ایلنا زاهد محمودی روز دوشنبه در بازدید از منزل شهیدان حمیدی و جلمودی در هادیشهر اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با تقدیم بزرگ‌ترین سرمایه‌های خود به نظام و انقلاب، افتدار و سربلندی نصیب میهن اسلامی کردند.
وی با بیان اینکه قدردانی از والدین شهدا وظیفه اصلی مسوولان نظام است، افزود: رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده شهدا با پیگیری مستمر بایستی به یک فرهنگ تبدیل شده و سرلوحه فعالیت‌های مدیران باشد.
فرماندار جلفا تاکید کرد: تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم است و همه باید درقبال آن احساس مسوولیت داشته باشند.
محمودی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سرکشی از خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسایل آنان را رسالت اصلی خود قرار داده و بر حل مشکلات این قشر جامعه در کوتاه‌ترین مدت همت عالی دارد، گفت: فرمانداری جلفا در این راستا با تاسی از دولت هرهفته سرکشی از دو خانواده شهید را دستور کار دارد.
در این بازدید امام جمعه، فرمانده سپاه، بخشداران و رییس بنیاد شهید فرماندار را همراهی می‌کردند.
شهرستان جلفا در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۷۶ شهید والامقام، ۴۲۰ جانباز سرافراز و ۱۴ آزاده پرافتخار تقدیم دین و میهن اسلامی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز