خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

خیابان ارتش جنوبی تبریز گسترش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۱۳

هم اکنون مقدمات عملیات اجرایی خیابان دوکمال به عنوان یکی از بی‌نظیر‌ترین خیابانهای تبریز به عنوان امتداد چای کنار توسط شهرداری آغاز شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: خیابان ارتش جنوبی به طرف کمربندی میانی امتداد پیدا می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که درجلسه شورای اسلامی شهر تبریز سخن می‌گفت، در ارتباط با محوطه فعلی پادگان تبریز نیزاظهار امیدواری کرد بلافاصله بعداز ابلاغ مصوبه اخیر شورایعالی شهرسازی خیابان ارتش جنوبی به طرف کمربندی میانی امتداد پیدا کند.
وی همچنین گفت: هم اکنون مقدمات عملیات اجرایی خیابان دو کمال به عنوان یکی از بی‌نظیر‌ترین خیابانهای تبریز به عنوان امتداد چای کنار توسط شهرداری شروع شده است.
شهردار تبریز افزود: این اتوبان درصورت اتمام و بهره برداری خیابانی به موازات خیابان چایکنار فعلی خواهد بود.
نجفی همچنین از آغاز اجرای ۱۲طرح مهم درتبریز به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران خبرداد.
شهردار تبریز دربخش دیگر سخنان خود با اشاره به مقدمات فراهم شده برای استقبال از میهمانان نوروزی کلانشهرتبریز، خاطرنشان شد: برحسب برنامه ریزی‌های صورت گرفته، درایام تعطیلات نوروزی برنامه «بایرام گجه لری» هرشب از المان میدان ساعت پخش خواهد شد.
نجفی همچنین اعلام کرد تا خرداد ماه سال آینده تعداد۱۳۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل درون شهری تبریز افزوده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز