خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

توجه به فرهنگ، تاریخ و تمدن تبریز شاخصه مهم برنامه‌های شهری تبریز در سال ۹۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۵۲

نشست صمیمی شهردار تبریز در آستانه نوروز با اهالی فرهنگ و هنر تبریز برگزار شد.

ایلنا: شهردار تبریز تأکید کرد: رویکرد برنامه‌های فرهنگی شهری تبریز در سال آینده بر مبنای برنامه‌هایی تدوین شده و اثرگذار در این حوزه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " صادق نجفی " در نشست صمیمی خود در آستانه نوروز با اهالی فرهنگ و هنر تبریز ادامه داد: این برنامه‌ها در سه حوزه فرهنگ، تاریخ و تمدن و با توجه به محتوایی مذهبی و ملی صورت اجرایی خواهند یافت.
وی همچنین تلاش برای احیای زیرساخت‌های تاریخی نظیر توجه به ربع رشیدی، ارک علیشاه، برج خلعت پوشان، و محلات قدیمی تبریز از برنامه‌های شهرداری برای سال آینده است که در ردیف توجه ویژه قرار گیرند.
نجفی از مطالعه محلات تبریز به عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز برای سال آینده خبر داد و عنوان کرد: در هر بخشی از تبریز که نشانی از هویت و قدمت فرهنگی ببینیم، حضور خواهیم داشت و تلاش ما نیز بر این پایه استوار خواهد بود و بر آن مدیریت خواهیم نمود.
وی توجه به فرهنگ بازار تبریز و نیز مساجد قدیمی را از دیگر برنامه‌های شهردار تبریز در بخش فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید با تلاش و کوشش کار کنیم که تبریز گذشته پرافتخار خود را بازیابد.
شهردار تبریز همچنین از عموم فعالان فرهنگی و هنری تبریز خواست تا ضمن پاسداشت گذشته و تاریخ تبریز به اقدامات صورت گرفته مدیران شهری را یاری و راهنمایی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز