خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان العین امارات در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز:

حضور هواداران برای العین مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۳

جایگاه تراکتورسازی برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

ایلنا: دروازه‌بان العین امارات گفت: لازم نیست از هواداران بخواهیم تا در این بازی حضور داشته باشند، چرا که آن‌ها از این موضوع اطلاع دارند که این بازی چقدر برای ما حساس است.
. به گزارش ایلنا خالد عیسی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتور، به خبرنگاران گفت: بازی فردا یک فرصت مناسب برای جبران شکست بازی قبلی به الاتحاد می‌باشد. نتیجه این بازی سخت جدول گروه C را تغییر خواهد داد. ما برای این بازی آماده هستیم و این موضوع که تیم مقابل چهار امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد برای ما مهم نیست.
وی افزود: سرمربی جدید ما آقای زلاتکو، تمرینات خوبی را انجام داده است و امیدواری بتوانیم در این بازی خانگی پیروز شویم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.
دروازه‌بان اول تیم العین ضمن درخواست از هواداران برای حمایت از آن‌ها در بازی فردا گفت: لازم نیست از هواداران بخواهیم تا در این بازی حضور داشته باشند، چرا که آن‌ها از این موضوع اطلاع دارند که این بازی چقدر برای ما حساس است و می‌دانند که حضور آن‌ها باعثخواهد شد تا ما بتوانیم بهتر و روان‌تر بازی کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که زلاتکو با کوئین «سرمربی قبلی این تیم» چه تفاوت‌هایی دارد، گفت: این دو با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند. هر کدام شیوه خاص کاری خود را دارد. ما بازیکنان باید با تلاش و تفکرات کادر فنی بتوانیم تیم العین را دوباره به اوج برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز