خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان:

کمیته ورزش همگانی در هیاتهای ورزشی شهرستانهای آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۶

از ظرفیت خیرین ورزشی یار استفاده بهینه خواهدشد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: کمیته ورزش همگانی در هیاتهای ورزشی شهرستانهای استان ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در جلسه روساء هیاتهای ورزشی شهرستان شبستر افزود: تمرکز اداره کل ورزش و جوانان استان بر ۴ مقوله توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، بخش جوانان و توسعه فضاهای ورزشی استوار است و در این میان توسعه وزرش همگانی که دامنه قله ورزش قهرمانی است توجه ویژه‌ای داریم.
وی تصریح کرد: در سال ۹۲ در بخش توسعه ورزش همگانی همایشهای متعدد و در سطح کیفی قابل قبول و با مشارکت پرشور مردم و آحاد جامعه با همکاری ارگان‌ها برگزار شده که در سال ۹۳ این روند به سرعت بیشتر ادامه خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: تولید قهرمان با توسعه ورزش همگانی در بین تمامی آحاد جامعه میسر خواهد شد و با برنامه ریزی و سیاست کاری از ظرفیت ورزش همگانی در تزریق نشاط و شادابی به جامعه و در مرحله دوم استعدادیابی و قهرمان پروری بهرمند خواهیم شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ورزش شهرستان شبستر در استان گفت: ورزش شهرستان شبستر با پیشینه و پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار مناسب و توانمندی‌های بالقوه در شهرستان و خیرین ورزشی و مسئولین علاقمند به ورزش توانایی تبدیل شدن به دومین شهر طلایی ورزش استان پس از میانه را دارد.
وی افزود: بایستی از ظرفیت‌های خیرین ورزشی یار در ورزش استان استفاده بهینه کرد.
اسبقیان تصریح کرد: ظرفیت ورزش قهرمانی در شهرستان شبستر بالاست و برنامه ریزی بر ورزش قهرمانی شهرستان شبستر بر رشته‌های پرمدال و پایه همچون شنا با توجه به داشتن استخر، دوومیدانی و قایقرانی استوار است.
وی در خصوص سرانه فضای ورزشی شهرستان شبستر گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان شبستر حدود یک متر بوده و این سرانه از میانگین کشوری و استان که نیم متر است بالا‌تر است.
در این نشست روساء هیاتهای ورزشی نیاز‌ها و مشکلات خود را بیان کردند و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی نیز دستور کمک مالی ۲۰۰ میلیون ریال به هیاتهای ورزشی شهرستان شبستر را صادر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در سفر یک روزه به شهرستان شبستر با فرماندار، امام جمعه، روساء هیاتهای ورزشی دیدار و همچنین از پروژه‌های عمرانی ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز