خبرگزاری کار ایران

با ۲۵ میلیارد ریال هزینه؛

سالن ورزشی چندمنظوره آزادی تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۷۶

این پروژه ورزشی در دو طبقه با مساحت ۴۸۰ متر مربع و همچنین سالن ورزشی به وسعت ۱۴۰۰ مترمربع احداثشده است.

ایلنا: با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، سالن ورزشی چندمنظوره آزادی، به بهره‌برداری رسید.
شهردار منطقه سه، در آئین افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره آزادی، با بیان این‌که برودت هوا در زمستان سال جاری، تاثیری بر تسریع پروژه‌های عمرانی این منطقه شهری نداشت، گفت: حوزه شهرداری منطقه سه، جزو مناطق حساس شهری بوده و در برنامه سال ۹۳ پروژه‌های بزرگی برای عملکرد تعریف شده است.
اکبری با اشاره به اهم پروژه‌های مربوط به این منطقه شهری گفت: عملیات اجرایی ایستگاه قطار شهری شماره ۱۵ به اتمام رسیده و مسیر امتداد آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
شهردار منطقه سه اضافه کرد: تملک طرح مسیرخیابان ۲۴ متریفدکبهامامخمینی(ره) در حال نهایی است و امیدواریم حداکثر تا پایان خرداد سال آتی افتتاح شود.
اکبری ادامه داد: علی‌رغم چالش‌ها و مشکلات مختلف، متد‌ها و راهکارهای متعددی برای مسیر کمربند میانی ارایه شده و با نهایی شدن تملک و آغاز عملیات اجرایی، امیدواریم حداکثر تا مرداد سال آتی، این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین به مشخصات سالن ورزشی چندمنظوره آزادی اشاره کرد و افزود: این پروژه ورزشی در دو طبقه با مساحت ۴۸۰ متر مربع و همچنین سالن ورزشی به وسعت ۱۴۰۰ مترمربع احداثشده و هزینه اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال بوده است.
شهردار منطقه سه تبریز با اشاره به اهتمام این منطقه شهری، در شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌های تدوین‌شده، اظهار داشت: علی‌رغم سرمای شدیدی که در زمستان امسال حاکم بود، کار این پروژه هیچ‌گاه متوقف نشده و افزایش سرعت و کیفیت اجرای پروژه به صورت توام مورد توجه واقع بود.
اکبری یادآور شد: مشابه پروژه سالن ورزشی چندمنظوره آزادی، برای بانوان، در پارک مشروطیت، طراحی شده و پیمان کار قول داده حداکثر تا دو ماه، عملیات اجرایی آن را به پایان برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز