خبرگزاری کار ایران

اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۳۶

این جشنواره ملی در پنج کارگروه عمران، ساختمان و محیط زیست، معماری، هنر و شهرسازی، مکانیک، ماشین آلات و متالورژی، برق و کامپیو‌تر، شیمی و مواد، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت. / این جشنواره با همکاری شهرداری تبریز و فدراسیون مخترعین برگزار می‌شود.

ایلنا: شهرداری تبریز با همکاری فدراسیون مخترعین ایران اقدام به برگزاری اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات تبریز می‌ کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز این جشنواره ملی در پنج کارگروه عمران، ساختمان و محیط زیست، معماری، هنر و شهرسازی، مکانیک، ماشین آلات و متالورژی، برق و کامپیو‌تر، شیمی و مواد، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.
ایجاد نشاط علمی در کشور علل خصوص در شهر تبریز و تقدیر از مخترعین بر‌تر، انتخاب اختراعات و ابتکارات مرتبط با حوزه شهرداری و تجاری سازی طرح‌ها در شهرداری تبریز، تسهیل در تجاری سازی اختراعات با توجه به پتانسیل‌های موجود در سطح استان، ترویج فرهنگ اختراع و ابتکار و تجلی روحیه خودباوری در منطقه و کشور از اهداف مهم این جشنواره عنوان شده است.
شایان ذکر است ۲۵ فروردین، مهلت ثبت اختراعات و ابتکارات در این جشنواره بوده و تاریخ داوری اولیه و اعلام نتایج به منظور حضور در نمایشگاه، پنجم اردیبهشت سال جاری اعلام شده است.
گفتنی است از نفرات بر‌تر هر کارگروه، در ۲۲ اردیبهشت با اهدای لوح تقدیر جشنواره و هدایای نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است هیچ محدودیتی در ثبت ایده و اختراع وجود نداشته و ملاک حضور در نمایشگاه، داوری اولیه طرح‌ها خواهد بود.
علاقمندان به منظور ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به وب سایت جشنواره به آدرس ebt. tabriz. ir مراجعه نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز