خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

بانک اطلاعاتی به روز، از ضرورت‌های مدیریت بحران است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۵۱

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از امکانات مرکز مدیریت بحران شهرداری تبریز بازدیدکرد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: به منظور پاسخگویی صحیح به بحران‌ها و کمک رسانی به موقع و مناسب به آسیب دیدگان، در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی به روز از ضرورت‌های مدیریت بحران به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پورمهدی که در بازدید از امکانات مدیریت بحران شهرداری تبریز سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: تقویت تعامل در بخش‌های مختلف مدیریت بحران، هماهنگی در مواقع بحرانی را در پی خواهد داشت.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید همچنین عملکرد مدیریت بحران شهرداری تبریز را موثر ارزیابی و بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بخش‌های مختلف مدیریت بحران تاکید کرد.
گفتنی است معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه مدیر کل مدیریت بحران استان، از نزدیک از شهرک اسکان موقت عباس میرزا و امکانات موجود در این شهرک که توسط مدیریت بحران شهرداری تبریز جهت اسکان بازماندگان حوادثساخته شده است؛ بازدید کرد.
همچنین در این بازدید مسعود حسن‌نژاد، مدیر بحران شهرداری تبریز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در طی سال‌های گذشته، به بیان برنامه‌ها و طرح‌های پیش بینی شده مدیریت بحران در سال جاری پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز