خبرگزاری کار ایران

در طرح نوروزی امسال؛

نزدیک به ۱۰۰هزار نفر از خدمات هلال احمر آذربایجان شرقی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۷۳

جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی امسال در ۴۷ نقطه استان چادرهای ایمنی وسلامت و در ۱۷ مکان نیز خیمه‌های نماز بر پا کرده بود.

ایلنا: چهاردهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمربا تمام شدن تعطیلات نوروزی به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: امسال در این طرح که از ۲۷ اسفند سال ۹۲ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه داشت، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از خدمات متنوع هلال احمر برخوردار شدند.
محموداحمدی لاشکی ادامه داد: قریب به ۶ هزارنفر جهت اقامه نماز به خیمه‌های نماز هلال احمر مراجعه کرده اندودر ساعات غیر از اقامه نماز در خیمه‌های نماز خدماتی در قالب فضای دوستدار کودک و نوجوان به مسافران ارائه می‌شد که امسال بیش از ۶۵۰۰نفراز این خدمات بهره‌مند شدند.
وی افزود: در ایستگاههای سلامت که خدماتی از قبیل تست فشارخون و قند خون و وزن ارائه می‌شدنزدیک به ۸ هزار و ۷۵۰ نفرمراجعه کننده وجود داشته است.
معان جوانان جمعیت هلال احمراستان تصریح کرد: همچنین قریب به ۱۸۰ هزار نسخه انواع بروشورونقشه و سی دی و ویژه نامه پیام هلال وویژه نامه‌های سایر دستگاه‌ها اعم از ستاد اقامه نماز، بانک خون، شبکه بهداشتدر میان مسافران توزیع شده است.
وی افزود: در طرح سحاب نیز ۳۵۰ نفر توسط دوچرخه سواران این طرح به آدرس مورد نظرشان راهنمایی شده‌اند.
گفتنی است جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی امسال در ۴۷ نقطه استان چادرهای ایمنی وسلامت و در ۱۷ مکان نیز خیمه‌های نماز بر پا کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز