خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

دید اقتصادی و بهره وری در مصرف منابع آب و خاک و نهاده‌های کشاورزی حاکم شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۸۹

احترام به قانون و بخشنامه‌ها باعثتوسعه و پیشرفت امورات سازمان خواهد بود و از آنجایی که قوانین راه گشا هستند لذا رعایت آن الزامی است.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در مصرف منابع آب و خاک و نهاده‌های کشاورزی بایستی دید اقتصادی و بهره وری حاکم باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در مراسم صبحگاه و دیدار نوروزی با کارکنان، مدیران سازمان و ادارات تابعه اظهار داشت: تمامی قوانین و دستورالعمل‌های وزارتی، شاکله اصلی اقدامات مدیران و زیربخش‌های این سازمان بوده چراکه احترام به قانون و بخشنامه‌ها باعثتوسعه و پیشرفت امورات سازمان خواهد بود و از آنجایی که قوانین راه گشا هستند لذا رعایت آن الزامی است.
وی د افزود: حماسه اقتصادی یقیناً با تدبیر و مدیریت بهینه قابل دسترس بوده و برای حصول حماسه اقتصادی، بکارگیری و همکاری تمامی عوامل ضروری است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه به فرازی از بیانات بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی خطاب به جهادگران در خصوص درخواست از عموم ملت جهت بازسازی و نوسازی مناطق محروم و روستائی اشاره و یکی از ابزارهای مهم جهت نیل به اهداف مذکور را مدیریت جهادی به عنوان شاخص و الگوی مدیریتی ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز