خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار تبریز:

مشارکت شهروندان، اساسی‌ترین پشتوانه تحقق اهداف شهری است

کد خبر : ۱۵۷۱۹۷

از اولویت‌های اصلی و مهم شهرداری منطقه چهار تبریز توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعه کنندگان به شهرداری است.

ایلنا: شهردار منطقه چهار تبریز، توجه ویژه به خدمات رسانی مطلوب و رضایتمندی ارباب رجوع را جزو وظایف اصلی این منطقه شهری خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا قادر امامی در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه چهار تبریز، با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق پیام امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است تلاش خواهیم کرد در سایه همدلی و همراهی تمام کارکنان منطقه در این جهت گام برداشته و تا حد توان در اجرایی شدن این پیام کوشش نماییم.
شهردار منطقه چهار تبریز تصریح کرد: از اولویت‌های اصلی و مهم این منطقه توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعه کنندگان به شهرداری است که از تمامی همکاران منطقه درخواست دارم با جدیت کامل نسبت به رعایت این اصل دقت عمل داشته و تا حد توان با رعایت قوانین و حرمت نهادن به شخصیت مراجعه کنندگان نسبت به پاسخگویی و رفع مشکل شهروندان اقدام نمایند.
امامی افزود: هدف تمامی معاونت‌های شهرداری منطقه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی امکانات و نیروهای خود به این مهم دست یابیم ولی آنچه که در این میان مسلم است بحثمشارکت شهروندان است که پشتوانه اساسی برای رسیدن به این اهداف خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری منطقه همواره تلاش دارد در اجرای این طرح و ارائه تسهیلات به شهروندان با تلاشی مضاعف و جدیت هر چه بیشتر در انجام امورات محوله و شناسایی کمبود‌ها و مرتفع ساختن آن‌ها گامی هر چند کوچک در جهت نوسازی و ساماندهی هر چه بیشتر این منطقه بردارد.
امامی از جمله مهم‌ترین وظایف هر شهرداری را نظارت بر درآمد و هزینه‌های جاری آن عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر به جهت اتخاذ روش‌های جدید در بحثدرآمد و صرفه جویی در هزینه‌ها اقدامات مناسبی انجام شده و سیستم اداری امروز نشان از موفق بودن این راهکار هاست.
وی همچنین رعایت نظم و انضباط اداری را از شاخصه‌های اصلی موفقیت هر سازمان دانست و از کارکنان منطقه درخواست کرد همواره نظم و انضباط را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و نسبت به رعایت هر چه بیشتر این قانون در امورات روزانه اهتمام داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز