خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی؛

تخلفات بنگاه‌های اقتصادی در نوروز ۲۸ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۱۹

از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال از بالغ بر ۲۹ هزار بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۹۸۳ پرونده تخلف توسط بازرسان تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. / بیشترین پرونده‌های تخلف مربوط به البسه و پوشاکو میوه وتره باربوده واز نظر فراوانی عناوین تخلفات کشف شده تخلف عدم درج قیمت و گرانفروشی در صدرقرارداشته است.

ایلنا: معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی از کاهش ۲۸درصدی تخلفات کشف شده در طرح نظارتی نوروز ۹۳ استان درمقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور با بیان اینکه از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال از بالغ بر ۲۹ هزار بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۹۸۳ پرونده تخلف توسط بازرسان تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: بازرسی‌ها به صورت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا ودارو، صداوسیما، سازمان حمل ونقل وپایانه‌ها و اتاق اصناف صورت گرفته است.
وی گفت: بیشترین پرونده‌های تخلف مربوط به البسه و پوشاکو میوه وتره باربوده واز نظر فراوانی عناوین تخلفات کشف شده تخلف عدم درج قیمت و گرانفروشی در صدر قرار داشته است.
عطاپورهمچنین به اقدامات نظارتی صورت گرفته در بخش خدمات عمومی نیزاشاره کرد و گفت: در این بخش بیشترین بازرسی‌ها از قالیشویی‌ها، خشکشویی‌ها، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین راهیصورت گرفته و با متخلفین برخورد قانونی لازم انجام وبرای ۳۰۰واحد متخلف در سطح استان نیزپرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
وی در عین حال تصریح کرد: با وجود افزایش بازرسی‌ها و تخلفات اشاره شده، تشکیل پرونده‌های تخلفاتی نسبت به سال قبل نزدیک به ۲۸ درصد کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز