خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

خشک شدن دریاچه ارومیه تا شعاع ۳۰۰ کیلومتری آن را متاثر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۶۱

نجات دریاچه ارومیه فقط با کاهش و استفاده بهینه از منابع آبی در آب شرب شهری و آب کشاورزی و صنعتی امکان پذیر است و سایر امورات و نکات فنی در این راستاست. / رخ افروز مدیر جدید جهادکشاورزی تبریز جایگزین صاحبعلی اسکندری شد.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه باعثبه مخاطره افتادن زیست محیط بشری در آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار شده و به اذعان کار‌شناسان تا شعاع ۳۰۰ کیلومتر در حدود اربعه اثرات زیانبار خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، کریم مهری در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با بیان اینکه لازم است اقتصاد را با بهره وری تعریف نماییم افزود: اقتصاد و بهره وری یعنی استفاده بهینه از آب و خاک و عوامل تولیدی در تمامی زیربخش‌های کشاورزی و مدیریت جهادی نیز تلاش مستمر همراه با نتیجه دلخواه است که یقیناً با امکانات و پتانسیل‌های موجود در سال جدید، اقتصادمقاومتی را با مدیریت جهادی به مرحله عمل خواهیم رساند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اهمیت موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: نجات دریاچه ارومیه فقط با کاهش و استفاده بهینه از منابع آبی در آب شرب شهری و آب کشاورزی و صنعتی امکان پذیر است و سایر امورات و نکات فنی در این راستاست.
وی با بیان اینکه استفاده از مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کشاورزی، باعثاقتصادی شدن تولید و درآمدهای کشاورزی خواهد بود افزود: امیدوارم بتوانیم حماسه اقتصادی را هم سنگ حماسه سیاسی که مردم در سال گذشته نشان دادند عینیت بخشیم چراکه تحقق اقتصاد و بهره وری با فرهنگ اسلامی و عزم ملی و مدیریت جهادی دور از دسترس نیست.
وی همچنین با تقدیر از تمامی مدیران، همکاران، تشکل‌های بخش، کشاورزان و دامداران افزود: امید است خداوند توفیق خدمت صادقانه و صالحانه را به تمامی مدیران و همکاران در سالی که از طرف مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام شده عنایت فرماید و ما را در انجام وظایف سازمانی یاری نماید.
کشاورزی تبریز در کنار صنعت به جایگاه مناسبی رسیده است
صاحبعلی اسکندری مدیر سابق جهادکشاورزی شهرستان تبریز نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با بیان اینکه بخش کشاورزی شهرستان تبریز در کنار صنعت توانسته است به جایگاه مناسبی برسد گفت: زحمات و عملکرد چشمگیر همه همکارانم در موضوع زلزله اخیر آذربایجان قابل تقدیر است چراکه توانستند به همه مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران در مناطق روستایی خسارت دیده رسیدگی کامل نمایند.
گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات اسکندری که به درجه بازنشستگی نائل شده است، علی رخ افروز به عنوان مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان تبریز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز