خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهروندان تبریزی با انصراف از دریافت یارانه یاریگر خدمتگذاران خود باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۹۹

مدیران شهرداری تبریز از دریافت یارانه انصراف دادند. / انصراف از دریافت یارانه نقدی باعثمی‌شود که دولت بتواند مبلغ حاصل شده از این طریق را صرف خود کشور کند و موجب درآمدزایی و توسعه شود.

ایلنا: شهردار تبریز از شهروندان تبریزی خواست در صورت امکان با انصراف از دریافت یارانه در سال اقتصاد و فرهنگ یاریگر خدمتگذاران خود باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی همچنین با اعلام انصراف مدیران و معاونین شهرداری تبریز از دریافت یارانه نقدی گفت: در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور، معاونان و مدیران شهرداری تبریز، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کرده‌اند.
وی تاکید کرد: اگر خواهان توزیع آبادانی، خدمات و بهره‌مندی از امکانات متعدد هستیم، باید با انصراف از دریافت یارانه، زمینه برخورداری مناسب آحاد هموطنان را از منابع ملی و کشوری، فراهم کنیم.
نجفی با اشاره به انصراف از دریافت یارانه نقدی تصریح کرد: این اقدام، علاوه بر وظیفه شهروندی افرادی که از رفاه نسبی برخوردارند، تجلی تعامل در دو حوزه مدیریت شهری و مدیریت دولتی بوده و یاریگر دولت در ارایه خدمات متعدد، به خصوص در بخش سلامت شهروندی خواهد بود.
شهردار تبریز یادآور شد: انصراف از دریافت یارانه، در راستای متعادل کردن مصرف انرژی، افزایش تولید و اشتغال‌زایی، ایجاد زمینه‌های لازم برای حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی و ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند، ضروری است.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: انصراف از دریافت یارانه نقدی باعثمی‌شود که دولت بتواند مبلغ حاصل شده از این طریق را صرف خود کشور کند و موجب درآمدزایی و توسعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز