خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی؛

مهارت و صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۱۲۶ هزار نفر از افراد جویای کار و مهارت سنجش شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۶۲

این تعدادشامل۶۵ هزار و ۸۱۴ نفر در آزمون‌های هماهنگ کشوری در مراکز ثابت و آموزشگاه‌های آزاد، ۷ هزار و ۸۳۵ نفر در آزمونهای ادواری، ۱۸ هزار و ۵۴۴ در آزمونهای صنعت ساختمان، ۲۶ هزارو ۱۵۳ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه‌های مختلف و صنعت فرش، ۸ هزار و ۲۴۴ نفر در آزمون‌های صلاحیت حرفه ای - اصناف بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای ۱۲۶ هزار و ۵۹۰ نفر از افراد جویای کار و مهارت در سال ۱۳۹۲ در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد رضا سیابانی افزود: این تعداد شامل ۶۵ هزار و ۸۱۴ نفر در آزمون‌های هماهنگ کشوری در مراکز ثابت و آموزشگاه‌های آزاد، ۷ هزار و ۸۳۵ نفر در آزمون‌های ادواری، ۱۸ هزار و ۵۴۴ در آزمون‌های صنعت ساختمان، ۲۶ هزارو ۱۵۳نفر در آزمون‌های تفاهم نامه‌های مختلف و صنعت فرش، ۸ هزار و ۲۴۴ نفر در آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای - اصناف بوده است.
وی با بیان اینکه آموزشهای استان در مراکز ثابت، آموزشگاه‌های استان، ندامتگاه‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزش در مناطق روستایی و مراکز جوار دانشگاهی و همچنین به صورت استاد شاگردی بوده است افزود: آزمون نیز در این مراکز و به صورتهای ادواری، هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های مختلف و صلاحیت حرفه‌ای با هماهنگی اتاق اصناف استان صورت گرفته است.
سیابانی تکیه رهنمودهای مقام معظم رهبری اهم فعالیتهای آموزشی و سنجش این استان را بر پایه مهارت آموزی و ارتقاء سطح فنی هموطنان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز