خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

۳۴ مرکز متخلف تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در آذربایجان شرقی شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۸۵

بیش از ۱۴ تن فرآورده خام دامی فاسد و غیر بهداشتی در طول انجام طرح ویژه نوروزی نظارت بر فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از مراکز متخلف کشف و ضبط شد. / در بین مراکز جمع آوری شیر خام و کارخانجات خوراک دام واحد متخلفی شناسایی نشد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از شناسایی ۳۴ مرکز متخلف تولید، عرضه و عرضه فرآورده‌های خام دامی در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهراد زندیه با اعلام اتمام طرح ویژه نوروزی دامپزشکی استان جهت نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی افزود: در طول این طرح ۶ هزار و ۸۷۶ مورد بازرسی تصادفی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه فراورده‌های خام دامی در سطح استان انجام شد.
وی افزود: در این راستا ۳۴ مرکز متخلف توسط کار‌شناسان این اداره کل شناسایی شد که از این تعداد ۲۶ واحد به دادگاه مواد غذایی و ۳ مورد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و پرونده ۵ مورد نیز در درست بررسی است.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۴ تن فرآورده خام دامی فاسد و غیر بهداشتی نیز در جریان انجام طرح از مراکز متخلف کشف و ضبط شد.
زندیه با اشاره به اینکه در این طرح از مراکز جمع آوری شیر خام و کارخانجات خوراک دام نیز نمونه برداری صورت گرفت افزود: خوشبختانه هیچ واحد متخلفی از این مراکز شناسایی نشد.
وی گفت: اکیپهای سیار این طرح تعداد ۶۷ خوردوی حمل غیر مجاز فرآورده‌های خام دامی را نیز شناسایی و متوقف کرده‌اند.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه کار‌شناسان دامپزشکی استان با نظارت مستمر خود بر کلیه مراکز تحت پوشش این اداره کل متضمن بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی هستند از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی خود را صرفاً از مراکز مورد تأیید دامپزشکی استان تهیه کرده ودر صورت بر خورد با هرگونه تخلف در این حوزه را با شماره ۱۵۱۲ در سطح استان به ادارات دامپزشکی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز