خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

ایجاد شهرک دامپروری و میدان دام زنده مکانیزه در اهر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۶۰

ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان اهر مستقر در فرمانداری آمادگی کامل دارد در راه‌اندازی میدان «دواب» مکانیزه و شهرک دامپروری با سرمایه‌گذاران با هماهنگی و همکاری ادارات ذی‌ربط برای ارائه تمهیدات و تسهیلات لازم تفاهم‌نامه همکاری امضا کند.

فرماندار شهرستان اهر ایجاد شهرک دامپروری و میدان دام زنده مکانیزه را در این شهرستان ضروری خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی در جلسه هماهنگی دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر گفت: وجود یک میلیون واحد دامی در اهر و ۲ میلیون واحد در شهرهای همجوار راه‌اندازی شهرک دامپروری را ضروری کرده است.
وی افزود: وجود بیش از یک میلیون واحد دامی در شهرستان اهر و قریب به دو میلیون واحد در شهرهای همجوار که اکثر خرید و فروش دام زنده این شهر‌ها در این منطقه صورت می‌گیرد، راه‌اندازی میدان دام زنده را به صورت مکانیزه در شهرستان اهر برای توسعه و اشتغال منطقه الزامی کرده است.
صدیفی خاطرنشان کرد: ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان اهر مستقر در فرمانداری آمادگی کامل دارد در راه‌اندازی میدان «دواب» مکانیزه و شهرک دامپروری با سرمایه‌گذاران با هماهنگی و همکاری ادارات ذی‌ربط برای ارائه تمهیدات و تسهیلات لازم تفاهم‌نامه همکاری امضا کندتا در اجرای این طرح‌ها، با سرمایه‌گذاران همراهی کند.
وی همچنین به طرح‌های مهم کشاورزی و باغی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به برکت سد ستارخان بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغی زیرپوشش آبیاری تحت فشار و قطره‌ای رفته و این شهر به باغ‌شهر تبدیل شده است.
رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر، این شهرستان را یکی از قطب‌های مهم میوه سردرختی به خصوص سیب برشمرد و افزود: این شهرستان محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره میوه بوده که از همه سرمایه‌گذاران در این زمینه دعوت به عمل می‌آید.
رئیس نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر، از فراهم شدن مقدمات لازم برای برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر با همکاری ستاد جذب سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی، استانداری، ادارات و سازمان‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در سال‌جاری خبر داد.
وی اظهار امیدواری کرد: بتوان با بهره‌گیری از تجربیات نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، این همایش را به نحو شایسته با حضور سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این منطقه در این شهرستان برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز