خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

همه آحاد جامعه به ویژه کارگران باید از مزایای بیمه در همه زمینه‌ها بهره‌مند شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۳۵

اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر، هیأت مدیره و نمایندگان تشکل‌های کارگری استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حمایت از کارگران را آرمان نظام اسلامی ایران خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهدشبستری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر، هیأت مدیره و نمایندگان تشکل‌های کارگری استان آذربایجان شرقی با اشاره به دیدگاه متعالی اسلام نسبت به مقوله کار و کارگر اظهار داشت: روز اول ماه میو یا ۱۱ اردیبهشت یادآور حرکت حق‌طلبانه کارگران شیکاگو از ظلم طبقه سرمایه داری آمریکاست.
امام جمعه تبریز با بیان این‌که اسلام ۱۴ قرن پیش از مقام و منزلت کارگر حمایت کرده است، خاطرنشان کرد: آیات قرآنی، احادیثو روایات وارده از رسول گرامی اسلام و همچنین سیره ائمه اطهار(ع) همه نشانگر نگرش عالی و انسانی نسبت به کارگران و ارزش کار و تولید دارد.
وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران تبلور اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: تنها در عمل حکومت اسلامی ثابت کند که حامی کار و کارگر است، از این روست که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی تأکید داشته‌اند.
آیت الله شبستری خواستار مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی شد و افزود: افزایش تولید در بخش کشاورزی، ارتقای کیفیت تولیدات و استاندارد بودن آن‌ها از دیگر راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی با تأکید بر این‌که همه آحاد جامعه به ویژه کارگران باید از مزایای بیمه در همه زمینه‌ها بهره‌مند شوند، اظهار داشت: باید دولت و مجلس از کارگران که اساس تولید و ارتقای کیفیت هستند، حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز