خبرگزاری کار ایران

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی:

در اصلاحیه قانون کار باید به تکریم جایگاه و شآن کارگر توجه لازم صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۶۲

این‌که کارفرمایان به دنبال منافع خود هستند، امری طبیعی است، مهم آن است که نفع کارگر به عنوان یک شریک اجتماعی نیز مورد توجه قرار گرفته و مغفول واقع نشود، در این صورت شاهد جنگ منافع و تضییع حقوق کارگران نخواهیم بود.

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی: تأکید کرد: امیدواریم در اصلاحیه قانون کار، نسبت به تکریم شأن کارگران و توجه به کرامت انسانی این قشر زحمت‌کش توجه لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرهودی نیاکه در نشست تخصصی بررسی حقوق کارگران و راه‌های پیشگیری از تخلفات در حوزه قانون کار در خانه کارگر تبریزسخن می‌گفت افزود: باید دانست در حقیقت تکریم شأن کارگران تکریم ارزش کار و تولید در نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: این‌که کارفرمایان به دنبال منافع خود هستند، امری طبیعی است، مهم آن است که نفع کارگر به عنوان یک شریک اجتماعی نیز مورد توجه قرار گرفته و مغفول واقع نشود، در این صورت شاهد جنگ منافع و تضییع حقوق کارگران نخواهیم بود.
فرهودی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش تشکل‌های کارگری در پیگیری مطالبات این قشر گفت: کارگران حق دارند که تشکل داشته باشند، و حتی حق دارند اعتصاب کنند البته باید توجه داشت که نباید به هر حرکتی نگرش امنیتی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز