خبرگزاری کار ایران

نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آذربایجان شرقی در سال ۹۳ تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۰۲

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانون بودجه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران باید مدنظر باشد.

دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی در سال جاری، ظهر روز گذشته به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران استان برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این جلسه نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال ۱۳۹۳ و همچنین توزیع اعتبارات هزینه‌ای موارد خاص به تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی رسید.
استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید مجدد بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانون بودجه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ظرفیت‌ها برای اولین بار در قانون بودجه لحاظ شده باید تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی از آن‌ها به کار گیریم.
اسماعیل جبارزاده با اشاره به مصوبات کارگروه میراثفرهنگی و گردشگری استان که در این جلسه مطرح شد، اظهار داشت: گردشگری و میراثفرهنگی از جمله بخش‌هایی است که با کمترین سرمایه‌گذاری می‌توانیم قابلیت‌های استان را مطرح کنیم، لذا همه مسوولان باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد: وجود یک موزه در هر شهرستان برای معرفی آثار تاریخی و فرهنگی ضروری است و مدیریت استان نیز از تقویت و ایجاد موزه‌ها در سطح استان حمایت می‌کند.
جبارزاده همچنین بر جلب مشارکت مردم در حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی تاکید کرد.
در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان نقطه‌نظرات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده به ویژه نحوه توزیع اعتبارات استانی بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز