خبرگزاری کار ایران

سرپرست فنی مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا:

تبریز قادر به برگزاری مسابقات شطرنج شهر‌های جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۶۱

یکی از بهترین مسابقات در حال برگزاری است که امیدوارم تا پایان بازی‌ها این روند ادامه داشته باشد و قطع به یقین هیچ مشکلی هم به وجود نخواهد آمد.

سرپرست فنی مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا، از میزبانی تبریز در این رقابت‌ها اظهار رضایت کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فریدون اسکندری گفت: تا اینجای کار مسئولین برگزاری مسابقه شطرنج با تمام پتانسیل تلاش کرده‌اند تا بازی‌ها بدون مشکل برگزار شود. یکی از بهترین مسابقات در حال برگزاری است که امیدوارم تا پایان بازی‌ها این روند ادامه داشته باشد و قطع به یقین هیچ مشکلی هم به وجود نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری هیچ کمبودی نداریم، افزود: تشکر ویژه‌ای از شهردار تبریز و مدیر عامل باشگاه شهرداری دارم. از روز اول که قرار شد میزبانی این مسابقات به شهر اولین‌ها یعنی تبریز واگذار شود با تمام جدیت و تلاش تمام کار‌ها انجام شد. امیدوارم این کار شهرداری تبریز پیشگامی شود برای سایر شهرداری‌ها در سراسر کشور که آن‌ها نیز چه در رشته شطرنج و چه در سایر رشته‌ها مسابقات با سطح بالا تری را برگزار کنند.
اسکندری در پاسخ به این سوال که آیا تبریز پتانسیل برگزاری مسابقات سطح بالا تری هم دارد یا نه گفت: شک نکید، برنامه ریزی و مدیریت یکی از ارکان مهم برگزاری مسابقات در سطح آسیایی و جهانی است. تا اینجای کار در این مسابقه تبریز نشان داده است که پتانسیل برگزاری مسابقات در سطح بالا را دارد. صحبت‌های اولیه با رئیس فدراسیون شطرنج انجام شده است که تبریز قادر به برگزاری مسابقات شطرنج شهر‌های جهان است و آرزو دارم امسال و یا سال‌های دیگر این رویداد در تبریز رخ دهد چرا که تبریز و استان آذربایجان شرقی این امکانات را در اختیار دارد تا بتواند مسابقات در سطح‌های بالاتری را نیز برگزار کند.
لازم به ذکر است مسابقات استاندارد شطرنج جام ملت‌های آسیا از روز اول خردادماه در تبریز آغاز به کار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز